فروش دستگاه جوانسازي پوست در منزل DEESS

۲۸ بازديد

توضيحات محصول

دستگاه جوان سازي پوست خانگي DEESS

اگر با محصولات فروشگاه اينترنتي كيم كالا همراه باشيد قطعا مي دانيد هدف ما ارائه دستگاه هاي زيبايي كوچك و قابل حمل همراه با قيمت مناسب مي باشد كه امكان استفاده از خدمات زيبايي را براي اقشار مختلف جامعه فراهم مي كند. اين دستگاه ها را مي توان در منزل و بدون نياز به دانش خواصي مورد استفاده قرار داد. و از نتايج حاصل از آن لذت برد

دستگاه جوان سازي پوست

دستگاه جوان سازي پوست

افزايش چين و چروك پوست مساله اي است كه امروزه همه افراد جامعه كم و بيش با آن مواجه مي شوند. ممكن است تا به حال به دنبال راهكار مناسبي براي رفع چين و چروك پوست خود بوده ايد اما به نتيجه دلخواه خود نرسيده ايد. شايد راه هاي مختلفي را امتحان كرده ايد، ماسك هاي مختلفي تهيه و روي صورتتان گذاشتيد، ولي نتيجه اي نگرفتيد…!

ما به شما مژده مي دهيم كه دستگاه جوانسازي پوست DEESS هم اكنون در دسترس شماست پس ديگر نگران چين و چروك هاي پوست خود نباشيد.

دستگاه جوان سازي پوست خانگي DEESS

دستگاه جوان سازي پوست

.

آشنايي با دستگاه جوانسازي پوست DEESS :

با دستگاه جوانسازي پوست DEESS مي توانيد به طور چشمگيري چين و چروك هاي پوست خود را ترميم كرده و پوستي شاداب و جوان براي خود به ارمغان بياوريد. بدون آنكه هزينه هاي زيادي به كلنيك هاي زيبايي بدهيد… بدون آنكه وقت خود را در راه رفت و آمد به كلنيك ها تلف كنيد…

قيمت بسيار مناسب اين دستگاه باعث شده بسياري از افراد كه توانايي مراجعه به كلينيك ها و مراكز زيبايي را ندارند بتوانند به سادگي از خدمات زيبايي در منزل خود استفاده كنند و با خريد تنها يك دستگاه تمامي اعضاي خانواده مي توانند از آن به صورت مادام العمر استفاده كنند.

دستگاه جوان سازي پوست

گارانتي:

دستگاه جوانسازي پوست (مراقبتي پوست) DEESS با يك عمر ماندگاري براي شما ، داراي ۲۴ ماه ( دو سال ) گارانتي و ۱۰ سال خدمات پس از فروش مي باشد. به همين دليل مي توانيد با آرامش خاطر اين دستگاه را سفارش داده و زيبايي خود را دو چندان كنيد.

.

مشخصات فني دستگاه جوانسازي پوست DEESS :

منبع تغذيه : برق شهري – اتصال با سيم

برق ورودي : ۳۶W

ميزان ولتاژ : ۱۰۰V – ۲۴۰V

دستگاه جوان سازي پوست خانگي DEESS

اقلام موجود در پكيج دستگاه جوانسازي پوست دس DEESS :

  • دستگاه جوانسازي پوست (ليزر)
  • دو شاخه (جهت اتصال به برق)
  • آداپتور
  • دفترچه راهنماي فارسي
  • دي وي دي آموزشي

دستگاه جوان سازي پوست خانگي DEESS


خريد پستي محصول

 

 

telegram.me/kimkala instagram.com/kimkalaa

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.