فروش دستگاه ليزر خانگي تك كاره DEESS

۶۷ بازديد

توضيحات محصول

دستگاه ليزر خانگي تك كاره Deess (دستگاه رفع چين و چروك)

امروزه ديگر مانند گذشته براي از بين بردن موهاي زائد، استفاده از روش هاي پر خطر و مضر مانند تيغ ، ژيلت ، انواع موبرها ، اپيلاسيون و .. توصيه نمي شود. زيرا در اين روش ها علاوه بر رشد مجدد موهاي زائد بدن، مضرات مختلفي براي پوست بدن شما نيز ايجاد مي شود كه ممكن است باعث افزايش چين و چروك پوست نواحي مختلف بدن شده و با گذشت زمان از شادابي و طراوت پوست شما بكاهد.

دستگاه ليزر خانگي تك كاره

دستگاه ليزر خانگي تك كاره

رفع موهاي زائد با ليزر، روشي است كه امروزه كمتر كسي از آن بي خبر است. با استفاده از ليزر مي توان موهاي زائد بدن را به طور كامل و براي هميشه از بين برد اما بد نيست كمي در مورد هزينه ليزر موهاي زائد صحبت كنيم. چرا كه در جامعه ما اين هزينه ها بسيار بسيار بالاست و شما بايد مبالغ هنگفتي بابت از بين بردن موهاي زائد پرداخت كنيد

اگر كمي پرس و جو كنيد با قيمت هاي سرسام آور مراكز زيبايي جهت انجام ليزر موهاي زائد مواجه خواهيد شد كه مطمئنا افراد بسياري توان پرداخت اين هزينه را ندارند و در نتيجه ترجيح خواهند داد از اين كار صرف نظر كنند. اما همه چيز به اينجا ختم نميشود .. ما براي شما پيشنهاد ويژه اي داريم: پيشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه ليزر خانگي DEESS براي از بين بردن دائمي موهاي زائد بدن مي باشد.

دستگاه ليزر خانگي تك كاره

دستگاه ليزر خانگي تك كاره

.

مزاياي استفاده از دستگاه ليزر خانگي تك كاره DEESS :

اين دستگاه تمامي موهاي زائد نواحي مختلف بدن شما را به طور كامل از بين ميبرد و شما را از هر كار ديگري براي از بين بردن موهاي زائد بدن مثل اپيلاسيون، استفاده از موبر ، تيغ ، ژيلت و .. بي نياز مي كند. با روش ليزر ديگر موهاش شما رشد نخواهند كرد و نيازي به اصلاح مجدد نداريد…

همانطور كه اشاره كرديم در صورتي كه بخواهيد در يك مركز زيبايي، از خدمات ليزر موهاي زائد بدن استفاده كنيد، مي بايست هزينه ي گزافى براي براي اين كار پرداخت كنيد (براي اطمينان بيشتر ميتوانيد از مراكز زيبايي مختلف استعلام قيمت كنيد) اما شما ميتونيد با درصد كمي از اين هزينه، دستگاهي تهيه كنيد كه علاوه بر خودتان، تمامي اعضاي خانواده شما نيز از اين دستگاه براي رفع موهاي زائد بدن خود استفاده كنند. با يك تير چندين نشان را هدف بگيريد…

يكي از مهمترين مزاياي اين دستگاه علاوه بر ارزاني و كارائي، قابل حمل بودن آن است كه به همين سبب مي توان از آن در منزل، محل كار، مسافرت و .. به سادگي استفاده كرد.

اگر صاحب آرايشگاه يا يك مركز زيبايي هستيد، اين دستگاه ميتواند به گسترش كسب و كار شما كمك كند به صورتي كه با پرداخت هزينه بسيار كم ميتوانيد صاحب يك دستگاه ليزر IPL شده و به ارائه خدمات رفع موهاي زائد بدن با ليزر به مشتريان خود بپردازيد. و مشتريان خود را راضي نگه داريد، آرايشگاه خود را معروف كنيد، شما مي توانيد در كنار آرايشگري به زيبايي پوست هم بپردازيد!

دستگاه ليزر موهاي زائد

 

نحوه عملكرد و كار دستگاه ليزر IPL :

اين دستگاه با ساطع كردن انرژي نور تا عمق x از سطح پوست كه توسط پيگمنت هاي رنگي فوليكول مو در زير سطح پوست جذب شده و باعث خشك شدن فوليكول و متوقف شدن رشد مو مي‌گردد.

 

نحوه كار با دستگاه ليزر خانگي تك كاره DEESS :

آموزش تمامي مراحل استفاده از دستگاه با جزئيات كامل همراه با تصاوير رنگي به زبان شيرين فارسي در اين پكيج تعبيه شده است كه استفاده از اين دستگاه را به سادگي هرچه تمام تر براي شما ميسر مي سازد. و به آساني و كمترين زمان ممكن نحوه كار با دستگاه را ياد خواهيد گرفت و نيازي به گذراندن دوره هاي تخصصي نيست.

 

گارانتي دستگاه ليزر خانگي تك كاره:

دستگاه ليزر خانگي (رفع موهاي زائد) DEESS با يك عمر ماندگاري براي شما ، داراي ۲۴ ماه (دو سال) گارانتي و ۱۰ سال خدمات پس از فروش مي باشد. به همين دليل مي توانيد با آرامش خاطر اين دستگاه را سفارش داده و زيبايي خود را دو چندان كنيد.

دستگاه رفع چين و چروك

 

مشخصات فني دستگاه ليزر خانگي DEESS

منبع تغذيه : برق شهري – اتصال با سيم

برق ورودي : ۳۶W

ميزان ولتاژ : ۱۰۰V – ۲۴۰V

ميزان فركانس : ۵۰Hz – ۶۰Hz

طول موج IPL تي پي ال : ۵۱۰nm

تعداد فلاش : مادام العمر (۱۰۰,۰۰۰ شات گارانتي شده)

.

اقلام موجود در پكيج دستگاه ليزر خانگي DEESS

  • دستگاه موبر
  • دستگاه تعيين رنگ پوست
  • دوشاخه
  • آداپتور
  • عينك محافظ
  • سواب نخي
  • دفترچه راهنماي فارسي
  • دي وي دي آموزشي
  • كيف مخملي

خريد پستي محصول

 

 

telegram.me/kimkala instagram.com/kimkalaa

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.